Zakaj želite
komunicirati?
Vredno
je storiti korak nazaj in razmisliti najprej zakaj želite sporočiti svoja
prizadevanja za trajnostni razvoj. Ali želite pridobiti več rezervacij?
Vstopiti na nove trge? Ali želite, da vaše stranke podpirajo vaša prizadevanja,
npr.izbiro določenih izdelkov, podpiranje dobrodelnih organizacij ali
vključitev v možnost menjave perila ali zgolj navdušite stranko? Ne glede na
vaše razloge bodo te možnosti zahtevale različne pristope.
Okoljske
pobude so pogosto le seznam podrobnosti, če pa želite, da vaš gost sodeluje, mu
povejte kaj vse počnete, da zmanjšate svoj vpliv na okolje, nato pa jih
povabite, da pomagajo pri prizadevanju. Pri tem ne obsojajte goste zaradi
njihove oblike prevoza, ne dajate jim občutek krivde ali pa preložite vso
odgovornost na njih. Vključite jih v svojo iniciativo in pri tem bodite verodostojni.
Gostje
se veliko zanimajo za socialne pobude. Če je le mogoče, se poskusite povezati s
kakšno iz lokalnega ali širšega okolja. Npr. premislite: Kako skrbite za svoje osebje in dobavitelje?
Kako bi lahko bolje podprli lokalno skupnost? Dobro je biti del nečesa, kar
deluje za vase podjetje in daje nazaj v skupnost.
Dobrodelna
podpora je preprost način, da se pripravljeni gostje vključijo ali se povežejo
s tem, kar počnete, zato ne zamudite priložnosti, da jih obvestite o osebju, ki
npr.prostovoljno deluje ali zbira sredstva za določeno pobudo.
Kje je najboljše mesto za
komunikacijo?
Vaša
sporočila morate postaviti tam, kjer jih ljudje, ki jih želite sodelovati,
najverjetneje preberejo. Razmisliti morate tudi o tem, katera komunikacijska
platforma je najbolj primerna za vsako sporočilo in kako naj to sporočilo
najbolje predstavite. Kdaj bodo gostje resnično imeli čas, da preberejo veliko
informacij, kdaj bi bila slika močnejša in kje so najbolj zanimive informacije?
V sobi, na recepciji ali pred prihodom v destinacijo?
Vaša spletna stran!
Vsekakor
je vredno ustvariti ločeno podstran, na kateri bodo na enem mestu podrobno
opisane vse vaše družbene in okoljske dejavnosti, vendar izkoristite druge
priložnosti, da poudarite, kako te prispevajo k boljšemu bivanju, npr. lokalno
pridobivanje hrane, uporaba naravnih materialov, okolju prijazna čistilna
sredstva,.. Strani naj bodo sveže z
blogi in aktualnimi novicami, da vzbudite zanimanje.
Eno
izmed velikih dobrin, ki jih ima destinacija Zeleni kras, je narava. Skupaj s
svojimi izrednimi naravnimi in kulturnimi danostmi, nudimo eno od najbolj
avtentičnih izkušenj v Evropi in svetu.
Primer sporočila
gostom
Hotel/app/kamp/sobe xy priznava svojo odgovornost do
spoštovanja okolja in se zavezuje k doseganju najboljših okoljskih praks, kjer
je to praktično mogoče v celotni poslovni dejavnosti.
Nenehno
iščemo načine za ohranjanje in zaščito naravnih virov, da zmanjšujemo porabo
surovin in energije, hkrati pa gostom zagotavljamo dosleden in kakovosten
izdelek in storitev.
Izvajamo
notranje okoljske preglede in letno ocenjujemo svoj napredek v smeri izboljšane
okoljske uspešnosti in po potrebi revidiramo.
Naše
stranke in gostje so seznanjeni z našo politiko trajnosti in jim dajemo
možnost, da nam pomagajo pri njihovem doseganju.
Da
bi zagotovili, da se naša ekipa osebja zaveda, sodeluje in spodbuja k
proaktivnosti pri prizadevanju za izboljšanje naših okoljskih politik.
Navedete lahko
kako različne načine s katerimi varčevanje z energijo, npr.
•
Vgradnja solarnih plošč za oskrbo s toplo vodo
•
Uporaba varčnih žarnic
•
Spodbujamo "politiko izklopa" z osebjem in gosti
•
Poskrbimo, da se osebje zaveda potrebe po izklopu / izklopu termostatov
radiatorjev, kadar sobe niso zasedene
•
Prizadevamo si tiskati dokumente na recikliran papir
•
Redni pregledi kotla
•
Nakup energetsko učinkovite opreme
Zmanjšanje
recikliranja / ponovne uporabe odpadkov
• Uporabljamo tkaninske prtičke, kolikor je
le mogoče, ne papirnatih
• Uporabljamo reciklirane izdelke
• Uporabljamo okolju prijazne čistilne
materiale in krp iz mikro vlaken
• Recikliramo kuhinjska olja,..
Odgovorno
nakupovanje (za zmanjšanje vplivov hotela na okolje zaradi potovanja, O km)
• Uporaba lokalnih izdelkov Zeleni kras
• Razvijamo lastni zelenjavni vrt,
čebelnjak, ..
• Razvijamo in povečujemo metode odgovornega
nakupovanja z vključitvijo izdelkov, ki vzdržujejo etične prakse
• Uporaba izdelkov pravične trgovine,
ekoloških proizvodov in izdelkov
Prispevek gostov
• Perilo: gostom dajemo možnost, da ne menjamo
brisač vsak dan
• Prosimo, da tehnične opreme ne pusčajo v
stanju pripravljenosti ali daljšega polnjenja
• Pred odpiranjem oken naprošamo, da
izklopijo ogrevanje
• Gostje restavracije lahko odnesejo domov
vse ostanke hrane, s čimer se zmanjšajo odpadki
• Odprti smo za vse predloge gostov, ki
bodo pripomogli k naši trajnosti
Nasveti za
odgovornega popotnika
· Za
vstop na zasebno zemljišče vedno prosite za dovoljenje.
· Držite
se poti, kjer koli je to mogoče.
· Zavedajte
se velike nevarnosti požara. Pri kajenju bodite izredno previdni, da ne začnete
ognja. Vzemite cigaretne ogorke s seboj.
· Ne
puščajte smeti za seboj. Vzemite jih domov.
· Ne
trgajte rastlin.
· Ne
dotikajte se, ne poškodujte ali ubijajte nobenih živali.
· Nikoli
ne hranite divjih živali.
· Vedno
dajte živalim pravico do poti.
· Poskusite
preprečiti kakršne koli neupravičene motnje divjih živali.
· Nekatere
rastline so zaščitene in jih ni treba brati. Divji cvetovi so tam, kjer lahko
vsi v njih uživajo.
Hvala, ker
spoštujete naravo!