Ob svetovnem dnevu turizma so se v postojnskem Zavodu Znanje odločili opozoriti, da je turizem hkrati priložnost za ohranjanje kulturne dediščine. "Z veseljem namreč opažamo trend, da se turizem vse bolj usmerja v butično ponudbo, osnovano na lokalnem ljudskem izročilu, temu trendu pa smo se pridružili tudi mi z blagovno znamko postojnskega turizma," so sporočili.
STRAŠNI ZMAJ, ČLOVEŠKA RIBICA, VITEZ ERAZEM IN PREDJAMSKI GRAD
Gre za podobe, ki veljajo za ambasadorje Postojne in obiskovalce pritegnejo predvsem zaradi privlačnosti legend in lokalnih zgodb. V sodelovanju s priznano ilustratorko Polono Pačnik, ki je znamko kreativno zasnovala, so tako letos poleti nastali štirje prepoznavni motivi Postojnskega: strašni zmaj, ki ga je z ukano premagal pastirček Jakob; človeška ribica, za katero pravijo, da je zmajev mladič, seveda ne manjkata niti vitez Erazem in njegov Predjamski grad.