Splošni pogoji
spletne trgovine Visit Postojna so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Pridržujemo si
pravico do spremembe pogojev.
S spletno trgovino Visit
Postojna (v nadaljevanju tudi »trgovina, prodajalec«) upravlja javni zavod
ZAVOD ZNANJE POSTOJNA, OE Turizem, s sedežem na naslovu Kolodvorska cesta 3,
6230 Postojna, Slovenija, matična številka: 5052289000, davčna številka:
96416254.
Splošni pogoji
poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Visit Postojna, pravice in
obveznosti kupca in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Visit Postojna in
kupcem.
Kupca zavezujejo
splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje
poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Dostopnost informacij
Trgovina Visit Postojna se zavezuje, da
so kupcu (še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba) na njegovo željo na voljo
naslednje informacije:
- podatki o podjetju Zavod Znanje Postojna, javni zavod (ime in
sedež podjetja),
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in
učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na
spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoji dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene ter razvidno
mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge
dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za
odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih,
ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem
izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi.
|
Navodila za oddajo naročila
Kupec lahko naročilo odda z izpolnitvijo spletnega obrazca Google Forms, ki je generiran do te mere, da kupcu omogoča
izbiro izdelka, število kosov ter motivov in posredovanje podatkov za dostavo: ime, priimek, naslov, elektronski naslov
(e-pošta), telefonska številka. Do obrazca je mogoče dostopati preko
objavljene spletne povezave (na Facebook-u in uradni spletni strani Visit
Postojna). Kupec se z oddajo naročila zaveže k plačilu naročenih artiklov, saj
se s postopkom oddaje naročila sklene pogodba na daljavo z uporabo elektronskih
sredstev. Prav tako se mora potrošnik strinjati
s pogoji poslovanja.
Trgovina Visit Postojna kupcu na sporočeni elektronski
naslov pošlje potrdilo o prejetju naročila skupaj s podatki za plačilo in
obvestilo, ki napotuje k tem splošnim pogojem poslovanja, ki vsebujejo vse
obvezne informacije po ZVPot, ali pa izdelavo naročilnice z razlogom zavrne
(npr. ni zaloge ipd.).
Kupec sprejme ponudbo tako, da plača celoten znesek
naročila na bančni račun trgovine Visit Postojna v roku petih (5) delovnih dni.
Z izdelavo naročila se izvede rezervacija zaloge
artiklov do navedenega roka plačila (5 delovnih dni). Na naročilu so poleg
artiklov navedeni tudi vsi stroški v zvezi z nakupom (dostava, DDV). Kupec je
dolžan pred plačilom naročila preveriti pravilnost podatkov, navedenih na naročilu
(ime in naslov kupca, kontakt, artikli in cene) in se seznaniti s splošnimi
pogoji poslovanja trgovine Visit Postojna. Po prejetem plačilu bo kupcu izdan
račun s podatki iz naročila, na podlagi katerega je bilo plačilo prejeto.
Sklenitev prodajne pogodbe in izdaja računa
Kupoprodajna pogodba med Visit Postojna
in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Visit Postojna potrdi prejetje izpolnjenega
spletnega obrazca in zbere vse potrebne podatke za pripravo pošiljke. Od tega
trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za Visit
Postojna kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob
oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (tj. izpolnjen
spletni obrazec Google Forms) je v
elektronski obliki shranjena v Google Drive-u med prejetimi izpolnjenimi spletnimi
obrazci Google Forms in v tiskani
obliki v enem izmed turistično informacijskih centrov enote Turizem – TIC
Galerija. Sklenitev prodajne pogodbe je možna v slovenskem jeziku.
Trgovina Visit Postojna ob odpremi prodanih
artiklov kupcu pošlje potrdilo o sklenjeni pogodbi – kopijo računa, na katerem je
razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Načini plačila
Trgovina Visit Postojna sprejema naslednje načine
plačila:
- plačilo na transakcijski račun na podlagi oddanega naročila.
|
Način in rok dostave
Kupcem dostavimo kupljeno blago po pošti najkasneje
v 7–10 delovnih dneh od prejema
celotnega plačila naročila, če ni višjih sil ali izrednih dogodkov, ki bi
dostavo podaljšali.
Cena pošiljanja in dostave po vsej Sloveniji znaša 4,50 EUR.
Pri enkratnem nakupu v vrednosti nad 20,00 EUR sta pošiljanje in dostava
brezplačna.
Cene
Vse navedene cene so v evrih (€) in so končne maloprodajne cene, ki vsebujejo
DDV, ker je prodajalec identificiran za DDV.
Za nakup velja redna cena, razen kadar je na družbenih
omrežjih ali spletni strani objavljena akcija, ki velja v času nakupa. Primer:
če v času nakupa velja »akcija 3 za 2«, dobi kupec 1 izdelek brezplačno, ostala
2 pa po redni ceni.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo
vnaprej določene veljavnosti.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če
je navedeno drugače.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi
načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode in druge ugodnosti se
praviloma ne seštevajo, razen če je tako posebej navedeno. Vplačana sredstva po
darilnih bonih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in drugih ugodnosti ni možno
menjati za gotovino.
Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in
točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali
v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovina Visit
Postojna kupcu omogočila odstop od nakupa. Prodajalec si pridržuje pravico do
spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak
kot za fizične osebe, le da se v okence Opombe na koncu spletnega obrazca za
oddajo naročila izrecno napiše »račun na podjetje«, navede podatke podjetja
(naziv, naslov, telefon, elektronski naslov, davčna številka) in potrdi
strinjanje s pogoji poslovanja.
Pogoji poslovanja za podjetja se nekoliko
razlikujejo. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetja,
samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbev 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične
osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe
pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Visit Postojna.
Informacije o značilnostih blaga
V trgovini Visit Postojna smo kupcem ves čas na
razpolago za odgovore na vprašanja o lastnostih oziroma značilnostih blaga
(sestava, velikost, barva ipd.), zalogi in informativnih cenah blaga ter za
odgovore na druga vprašanja v zvezi z blagom, ki je predmet oglaševanja.
Vprašanja lahko kupci posredujejo prek zasebnega sporočila na družbenih
omrežjih (Facebook, Instagram) ali na elektronski naslov ticgalerija@zavod-znanje.si in prek
telefona.
Podrobneje o razmerju med kupcem in prodajalcem ter o pravilih nakupa
Oglaševani artikli v trgovini Visit Postojna niso
ponudbe za sklenitev pogodbe, temveč štejejo za vabila k ponudbi pod
objavljenimi pogoji (člen 24/1 OZ). Za pridobitev ponudbe mora kupec trgovini
Visit Postojna poslati povpraševanje (oz. oddati naročilo) po posameznih
artiklih po zgoraj opisanem postopku. Kupec je najkasneje v sporočilu, v katerem
mu je poslana naročilnica s strani trgovine Visit Postojna, opozorjen, da pri
prodaji veljajo splošni pogoji prodajalca, ter da z izvedbo plačila po ponudbi
potrjuje, da se je z vsebino teh pogojev seznanil in da se z njimi strinja.
Ponudbo lahko kupec sprejme samo na način, da
prodajalcu plača celoten znesek naročila na enega izmed načinov plačila, ki jih
sprejema trgovina Visit Postojna. Šteje se, da je pogodba sklenjena v trenutku,
ko trgovina Visit Postojna na transakcijski račun prejme celotno plačilo kupca
na podlagi oddanega naročila.
Trgovina Visit Postojna izključuje svojo obveznost,
da ostane pri ponudbi (člen 25/1 OZ) glede posameznega ali vseh artiklov iz
ponudbe za primere, ko se po oddaji naročila ugotovi, da dobava iz katerega koli
razloga ni možna (pomote, napake na blagu, zaloge ipd.). V teh primerih
trgovina Visit Postojna kupca o tem nemudoma obvesti in mu vrne morebitni
plačani znesek, ki ustreza vrednosti nedobavljivega artikla iz naročila, na
bančni račun, s katerega je bil znesek nakazan, preostanek pogodbe pa izpolni v
skladu s temi splošnimi pogoji. S tem je prodajalec prost vseh obveznosti iz
tega razmerja.
V primeru, da trgovina Visit Postojna prejme
plačilo kupca po poteku roka veljavnosti, navedenega v naročilu, se šteje, da
je prodajalec podaljšal rok, tako da je pogodba kljub zamudi kupca sklenjena,
vendar le v primeru, če s tem ne krši svojih obveznosti iz razmerij z drugimi
kupci oz. naslovniki ponudb. V kolikor bi lahko prišlo do navedenih kršitev iz
prejšnjega stavka, se šteje, da pogodba ni bila sklenjena, trgovina Visit
Postojna pa nemudoma in najkasneje v 14 delovnih dneh vrne prejeti znesek kupcu
na račun, s katerega je bil znesek nakazan. Presoja situacije prejšnjega stavka
je v celoti v domeni prodajalca.
Vračila
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema
artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba
navesti razlog za svojo odločitev. Za odstop nujno uporabi ta spletni obrazec (v Google Forms). 14-dnevni odstopni
rok začne teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in
jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in
jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je
predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in
jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom
blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in
jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je
dostava blaga v določenem obdobju redna.
|
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti trgovino
Visit Postojna, Zavod Znanje Postojna, OE Turizem, naslov: Kolodvorska cesta 3,
6230 Postojna, elektronski naslov: ticgalerija@zavod-znanje.si,
o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. V ta namen mora potrošnik uporabiti priloženi spletni odstopni obrazec. Po tem roku
ima potrošnik še nadaljnji 14 dnevni rok, da nepoškodovano blago vrne
prodajalcu brez dodatnih stroškov. Poleg artiklov pošlje tudi kopijo računa.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval,
zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa
od pogodbe poslano pred iztekom 14-dnevnega odstopnega roka od te pogodbe.
V primeru, da kupcu kupljeni artikli še niso bili
izročeni, zavrne prevzem pošiljke dostavni službi, sicer je dolžan vrniti
prevzete artikle nemudoma in najkasneje v 14 dneh od oddaje sporočila o
odstopu.
Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.
Trgovina Visit Postojna v najkrajšem možnem času in
ne kasneje kot v 14 delovnih dneh od vloge za vračilo potrošniku vrne kupnino,
vendar šele po tem, ko so artikli vrnjeni v prodajalno. Visit Postojna uveljavlja
pravico po ZVPot, da zadrži plačilo do prejema vseh artiklov, ki jih kupec
zaradi odstopa od pogodbe vrača.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v
14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične
osebe). Vračilo kupnine zato za pravne osebe ni možno.
Podrobnosti o pravici potrošnika do odstopa od
pogodbe se nahaja v nadaljevanju splošnih pogojev
poslovanja.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje
brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v najkrajšem možnem času ter ne
kasneje kot v 14 delovnih dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te
pogodbe povrne vsa prejeta plačila razen stroškov pošiljanja. Tako povračilo
podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri
izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem
primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Potrošnik
blago vrne prodajalcu na naslov Visit Postojna, Zavod Znanje Postojna, OE
Turizem, Kolodvorska cesta 3, 6230 Postojna, brez nepotrebnega odlašanja in v
vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je potrošnik podjetju poslal
izpolnjen odstopni obrazec. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj
pred iztekom 14-dnevnega roka.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost
blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove
narave, lastnosti in delovanja.
Napotki za vračilo artiklov
- V primeru vračila blaga morate v roku 14 dni od
prejetja artiklov izpolniti spletni odstopni obrazec (v Google Forms)
- nato imate na voljo 14 dni, da artikle vrnete
nepoškodovane na naš naslov skupaj s kopijo
računa;
- artikle pošljete na naslov prodajalca Visit Postojna, Zavod Znanje Postojna, OE
Turizem, Kolodvorska cesta 3, 6230 Postojna;
- priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki
omogoča sledenje pošiljke, in da artikle ustrezno
pripravite za transport;
- stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej
dogovorjeno drugače, pošiljk z odkupnino
ne sprejemamo;
- po prejetju artiklov vam najpozneje v 14
delovnih dneh vrnemo kupnino (brez stroškov dostave) na vaš transakcijski račun.
Menjava artikla
Menjava za drug artikel ni možna neposredno. V
primeru, da iz kakršnegakoli vzroka niste zadovoljni z dostavljenim artiklom,
oziroma le-ta ni zadostil vašim pričakovanjem, ga lahko v roku 14 dni od nakupa
vrnete po zgoraj navedenih pogojih in postopku, nato pa opravite ponoven nakup
po navodilih za naročanje izdelkov.
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu
nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen,
pokvarjen, izgubljen, ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to
kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od
pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to
nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za
zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno
potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z
odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja
obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za
pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku
14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri
pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih
potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje
narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv, ali ki ima pretečen rok
uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški
dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 delovnih
dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ali prejetih vrnjenih artiklov.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga
je uporabil potrošnik (v tem primeru s plačilom na transakcijski račun).
Odstop od pogodbe ni mogoč:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na
trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa
od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in
prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je
hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni
ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega
predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od
pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- za zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške
programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi
varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl
pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali
poškodovana;
- za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z
drugimi predmeti;
- za digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem
nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi
potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
|
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus,
koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se
uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri
odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot
darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v
skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki
jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob
potrditvi potrošnika preko elektronske pošte ali telefona. Potrošnik omenjeno
odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje
vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in
stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova
stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko
je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati
napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za
stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar
izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se
pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil
prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
|
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno
rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za
katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala
biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče
dogovorjene oz. predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali
modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
|
Kako se preverja primernost artikla oziroma stvarno
napako:
Primerja se z drugim, brezhibnim artiklom enake
vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem
artiklu.
Pritožbe in spori
Trgovina Visit Postojna spoštuje veljavno Zakonodajo
o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost
zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s trgovino Visit Postojna
lahko poveže in odda pritožbo po elektronski poti na
ticgalerija@zavod-znanje.si. Visit Postojna bo v petih delovnih dneh potrdil,
da je prejel pritožbo, in obveščal kupca o poteku postopka. Postopek obravnave
pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zavzema za sporazumno reševanje
sporov. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov
med prodajalcem in kupcem pristojno sodišče v Postojni.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne
priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil
v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec, ki kot ponudnik blaga izvaja spletno
trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo
na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta
in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembe Uredbe (ES) št.
2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu
varovanju vseh osebnih podatkov kupcev v skladu z Uredbo (EU) 2016/679
Evropskega parlamenta in Sveta z dnem 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Kupec se mora zavedati, da je dolžan spletnemu
trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav
tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Kupec s
sprejetjem teh splošnih pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je
navedel, pravilni.
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh
osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Osebni in drugi podatki kupcev,
ki jih prodajalec pridobi na podlagi uporabe obrazca za naročilo ali v zvezi z
njim, predstavljajo podatke, potrebne za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti in
uveljavljanje pravic pogodbenih strank iz naslova prodaje izdelkov. Kupec mora
prodajalcu posredovati svoje osebne podatke zaradi sklenitve in izpolnitve
prodajne pogodbe. Visit Postojna sme obdelovati osebne podatke, v kolikor se
kupec strinja s pogoji poslovanja Visit Postojna ob oddaji naročila.
Prodajalec hrani naslednje podatke kupca: ime in
priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslove za dostavo ter arhiv
komunikacije z Visit Postojna.
Prodajalec hrani, obdeluje in uporablja osebne
podatke uporabnika obrazca za oddajo naročila na podlagi njegove osebne
privolitve za čas do izpolnitve naročila in izključno za potrebe izpolnitve
naročila ter ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom spletne strani zaradi
izpolnitve naročila. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi
s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja
številke računa in številke naročila, ter e-poštni naslov uporabnika. Ti
podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to
potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili obdelani. Po izpolnitvi
namena obdelave prodajalec zagotavlja, da bodo osebni podatki izbrisani ali da
bo dostop do zbranih osebnih podatkov blokiran.
Potrošnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo
predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec
sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova in
ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Potrošnik lahko kadar koli pisno od prodajalca zahteva
dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev
obdelave njegovih osebnih podatkov. Kupec ima v zvezi z zbiranjem, obdelavo in
uporabo svojih osebnih podatkov pravico vložiti pritožbo na prodajalca.
Komunikacija
Prodajalec bo s kupcem stopil v stik prek sredstev
komuniciranja na daljavo le, če kupec temu izrecno ne nasprotuje, in v skladu z
določili Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Trgovina Visit Postojna kupcu ne bo pošiljala
elektronske pošte za namene neposrednega trženja v nasprotju z zakonom, ki
ureja elektronsko poslovanje na trgu, tako da bi skrila ali prikrila identiteto
pošiljatelja in brez veljavnega naslova, na katerega lahko prejemnik pošlje
zahtevo za prenehanje pošiljanja takih sporočil.
Omejitev odgovornosti
Visit Postojna se trudi zagotoviti ažurnost in
pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani in družbenih omrežjih.
Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako
hitro, da trgovina ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh in družbenih
omrežjih. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu
omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
Izključitev odgovornosti
Visit Postojna si pridržuje pravico onemogočiti
spletno stran, profile na družbenih omrežjih in obrazec za naročilo, ali
onemogočiti dostop do le-teh zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja,
kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za poslovanje. Prodajalec ni odgovoren
za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja,
nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
V primeru tehničnih težav na spletni strani,
družbenih omrežjih in obrazcu za naročilo si pridružuje pravico preklicati
oddana naročila, ki jih zadeva tehnična napaka, v razmerju s kupcem iz tega
naslova pa ga ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru
preklica naročil bo prodajalec obvestil kupca v najkrajšem možnem času in ga
seznanil z nadaljnjimi koraki.
Visit Postojna ne odgovarja za škodo, ki utegne
nastati na kupčevi strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne
strani, družbenih omrežij in obrazca za naročilo. Kupec mora sam zagotoviti
ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani, družbenih omrežij in
obrazca za naročilo ter uporabo le-teh.
Koda za popust
Koda za popust prinaša ugodnosti pri nakupu prek
trgovine Visit Postojna in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust lahko
dobite na profilih Visit Postojna na Facebooku in Instagramu. V primeru, da
kupec izkoristi kodo za popust, lahko naročilo s koriščeno kodo pozneje sam
prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode pa ni več
upravičen.
Uporaba promocijske kode:
Izberete artikle, ki jih želite kupiti, in naročilo
oddate v spletni obrazec Google Forms.
Na koncu obrazca v za to namenjeno okence vpišite pravilno promocijsko kodo, ki
vam jo upoštevamo pri pripravi računa. Pri oddaji enega (1) naročila je možno
uveljaviti le eno (1) promocijsko kodo.
Promocijska koda je enkratna koda, kar pomeni, da
jo lahko uporabite le ob enem naročilu. Kombinacija različnih oblik ugodnosti
(koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.